Bert

Tjena bloggen. Bert här! Ni vet han som skriver dagbok som Berts bravader och sådant. Nej, jag skämta, det är juh jag Anna. Nu fick jag er allt.


Varit hemma hos Natashas mamma idag och firat Lena och ätit gott. Brushetta, lax med vitvinsås som innehöll rom och andra gottigheter och chokladtryffeltårta med jordgubbar och grädde. Dog matdöden.


Ges det utrymma så kan jag hålla låda, herre djävlar vad jag kan det ibland, men när det kom till Natashas mamma Sonja var det bara att hålla käften. Hon berätta den ena roliga anekdoten efter den andra och jag må överdriva och dra till med ordet "dog" lite ofta men jag DOG av garv. RIP. En av historierna handlade om en vän som jag hade svåra sömnbesvär och när hon tog sömntabletter blev hon lite annorlunda. Från ingenstans börjar hon skriva det ena och andra SEXsmset som hon inte kommer ihåg dagen efter. Hon har skrivit saker som;

"kom hit, min fitta ångar"



Och massa annat men det var min favorite. Tänkte ta en tur till locan eller möjligen Magnus & Magnus men regn i kombination med hur trevligt vi haft bestämde vi oss för hemgång. Sätter klockan på elva för imorgon skall vi upp för då har vi planer.



En sak som slog mig idag var tanken på mig som två personer. Ibland tänker jag att;
FY FAN VAD FUL DU ANNA
men sen finns den andra sidan som kommer fram ibland och säger;
FY FAN VAD SNYGG DU ÄR ANNA och så kände jag mig idag (efter jobb och dusch med helgbestyr).


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback