Dåtid

Bilder från en svunnen tid.



Vet inte vilken Emil i ordningen det här är men jag börjar förstå varför dom dog.



På plastiken i full mundering.



På Mykonos med Alex. Skabbigheten i denna bild är hög men mina mycket synliga nyckelben gör att den åker upp.



Ett tag gick det bra men det var så jobbigt att vara offentlig person *skoja*



Mitt stackars ben när jag bröt det och dessutom på tre ställen. Daniel som den gentleman han är gick in på 7Eleven och drack kaffe för "det var så kallt ute" när jag satt vid vägkanten mitt på Avenyn och inte kunde röra mig. Sen skjutsade mamma hem honom till oss innan vi åkte till sjukhuset för han ville sova och sa till när han vill bli väckt. Mamma frågade om han ville ha frukost på sängen med men han svara; nej, man vill inte vara jobbig. Självinsikten? Saknar honom, saknar oss och vad vi hade. Haft så roligt med honom och aldrig varit så arg på någon som jag var på honom. När jag klippte sönder hans jeans för femtusen som ändå var rätt mycket pengar när man gick i gymnasiet är ett kärt minne. Han var min bästa kompis och jag räknar honom fortfarande som det även om vi inte umgås längre.



Maskerad. Alex låtsaspappa var punkare. Jag är punkare.
Men varför ser det ut som du är med i Björnligan då
svara Alex.

Och till hans morbror; man ser vad du är i alla fall men kunde du inte tvättat bort älgblodet på kläderna.

Alex har lärt mig allt jag kan om spydigheter.



Challe som jag umgicks med jämt förut. Alltså jämt. Tar tillbaka det med Daniel och att vi bråka mycket för jag och Challe bråkade mycket. Varje gång vi var ute vilket var tre gånger i veckan blev det bråk och om allt och inget.



I Kroatien. Under denna resa var jag tydligen hemsk.



Precis flyttat och har inga grejer.



Den här killen var jag kär i. Han mellan mig och Nickie alltså. Han hette Luis och var utbytesstudent från Madrid och klarade nog inte en endaste tenta.



Man kan inte välja sin familj och inte heller vilka man pluggar med. Läste filmvetenskap och var tydligen inte så populär. You're fucking out.



Mangepange och jag. Han är en legend. OBS! Har kläder på mig.



När jag fick för mig att jag skulle gå runt med en diamant, fejk alltså, i pannan.



Skulle gå på bio med pappa och skämtade till det med peruk. Trodde pappa skulle sucka högt och fråga vad fan jag hade gjort med håret men det gjorde han inte. Han sa; vad fint, nu ser du inte lika mycket ut som en bimbo. Bah, tada, jag skämta....jag är blond fortfarande.



Gick på Frölunda Indians-match såhär och Ellen och Becka skämdes. Sen försvann pappa i någon minut och kom tillbaka målad. Då hade han varit förbi barnhörnan där dom gjorde ansiktsmålning på barnen.



Jag och morfar dansar. Jag var deras första barnbarn och gjorde så många shower för dom. Det gjorde jag alltid när mamma och pappa hade besök med men dom uppskattade det inte lika mycket. Jag och Lisa, en kompis, uppträdde mycket till Carola. Jag tejpade fast en lapp på mig där det stod Carola och en på henne där det stod Carolas bakgrund. Nu i efterhand förstår jag att det inte var speciellt snällt men rätt skall vara rätt.



Emil som min fisk är döpt efter.



Min besatthet av lobstrar.



Drömbilen.



Drömbarnet.



Gjorde läpparna en gång. Höhö. Nej det här är min och Sarahs favoritehackkyckling.



Har en hel bildmapp med bara bilder på Rolle. Vad dricker du? Vitt vin med citron. Älskar honom.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback