För en bild säger mer än tusen ord

Schaaaa schaaaa bloggen (och Nickie, Lurken, Sarah och pappa som tjuvläser).



Bilderna i något sådär kronologisk ordning. Jag och pappa var på Rambergsvallen och såg Hacken - IFK. IFK vann och allt var frid och fröjd.



Sarah youtubar fram hur man lagar mat, alltså hur man gör chokladbad, och jag får inte smaka förens hon tagit ett kort på underverket.



Vi, Sarah, Jessica och jag går på teater men den är fem timmar lång och det är fint väder och fredag så jag tar en avstickare och kommer tillbaka lagom till tredje akten. Det uppskattas ej och dagen efter får jag dåligt samvete och...



köper djävulskt sjukt dyra blommor.




Jag och Ellen går på fotboll senare på dahgen och ser IFK krossa allt motstånd. Sanning med viss modifikation men vi vann.



På kvällen spelade vi biljard men jag var så dålig på det att det knappt var kul. Speciellt för dom som var i mitt lag. Vaknade upp med träningsverk dagen.



Vi var ute och jag gick (hoppade) på the love of my life, Danny, och sa att jag älska honom och att han är skyldig mig sjukt mycket pengar efter allt röstande i Melodifestivalen. Mest för fjolåret för den låten är bättre.



På valborg var vi och grilla upp vid Skansens krona och senare på kvällen fick jag Ingvar Oldsberg att stoppa ett bråk. Var vid Vasaplatsen och ser två gäng, alltså gäng av killar inte HA, som tjafsar och någon skriker om någon Ella som han älskar och det börjar bli hotsam ton och armar börjar vevas. Då ser jag Ingvar som högst sannolikt druckit några GTs på en bar nära dig och jag säger till honom att; Ingvar, du är den största profilen vi har här i Göteborg och om det är någon som kan stoppa bråk så är det du. Javisst, svarar han och fixar det.




Dagen efter njuter vi av fint väder på Sarahs balkong och...



hänger med Linus, Staffan och Casper.



Förra veckan var jag och pappa på match. Bra platser, fint väder och vinst. Fast det var mer match/powerwalk för 2 kr/timme-parkeringen ligger inte direkt runt hörnet. Kan ej avslöja riktigt var men det är bortom Korsvägen och upp för en mördande backe. Men kostar det så smakar det eller ja tvärtom i detta fall.



I helgen var vi i Hovås (MYCKET VIKTIGT ATT DET NÄMNS) och grillade. Sjukt god mat *matblogg*.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback