En gång i tiden

En gång i tiden var jag snygg. För att komma tillbaka i form vilket jag i och för sig aldrig varit har jag;
börjat gå hem varje dag från jobbet (tog bussen idag)
sprang till bussen idag för jag försenad (som jag för övrigt missade och känner fortfarande blodsmak i munnen)
inget ris, pasta och bröd (men tydligen kanelbullar. Det var kanelbullens dag igår och hörde grannavdelningen sjung jag må HEN leva och happy birthday. Kanelbullen kände sig glad och uppskattad)
ingen alkohol (men cola och ostbågar och sen är det lördag imorgon)


Kommentarer:
Postat av: J

Du är fortfarande väldigt snygg.

2012-10-06 @ 14:40:04
Postat av: Anonym

Det var snällt men det var faktiskt inget sådant inlägg i klassiskt blogganda när man vill ha komplimanger. Jag var smalare för 4 år sedan. Punkt och slut. Men nu fan för femtusende gången denna månaden

2012-10-06 @ 18:27:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback