Nej.

Hyrt All the boys love Mandy Lane som jag kollar på nu. Fint skall det vara.

När jag skulle visa mitt leg som jag inte har så pass sa killen i videoaffären att det inte behövdes för han kommer ihåg mitt namn. "Vissa namn sätter sig bara."

Vill tro att det har med att jag är unik och speciell men vet att det

1. Har att göra med att jag ofta är försenad med filmerna

2. Bara kan ett ord. Nej.

Haft en bra dag?
Nej.
Den här filmen tror jag du skulle gilla?
Nej.
Sett den?
Nej.
Aha, men den här då?
Nej.
Skönt med helg. Skall du göra något kul i helgen?
Nej.


Och sen kommer jag på mig själv. Anna, glädjespridaren.

På NOBA får jag inte ens beställa för en kille, lillAnkan tror jag han kallas, om jag inte visar upp mitt största leende.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback