Årets

Skall man recensera detta fantastiska år tro?

Årets händelse:
Jessica blev gravid och födde ett vackert flickebarn, Stella. Köpte Polarn och pyrets fleecetröja idag som exakt alla barn på förskolan har. Varma och finns i massa härliga färger. Fem Kenta av fem möjliga.

Årets misstag:
Sola med babyolja i ansiktet. Fick soleksem/utslag i hela ansiktet på semestern och försökte gömma mig med en cowboyhatt.

Årets resa:
Var bara i Stockholm i ca 24 timmar och Turkiet i en vecka i somras så det måste vara en av dom. Jessica är en av de roligaste människorna jag känner så hemresan från Stockholm grät jag sv skratt. Bästa känslan.

Årets kärlek:
Grät nog över två killar. Jag har fan humor när jag tänker tillbaka.

Årets människa:
BEEEEYONCE, Yonce. Paradise hotel-Amir, alla Svantes kompisar, Maria på jobbet.

Årets fest:
Utan tvekan vår personalfest. Kyckling, pastasallad och två män som spelade Charleston och fort som fan. Mycket nöje.

Årets köp:
UGGS i julklapp. Håller fötterna varma så kaxa inte.

Årets kompis:
Alla. Men Sarah är väldigt bra. Vettig, rolig, snart och ja, galen.

Årets skämt:
Är hos pappa på juldan. Becka, Ellen och Micke skall ta taxi till stan och jag får inte åka med och bli avsläppt på vägen. För omständligt. Om jag vill kan jag få åka med till gamla 4-Gott och gå till Linné och ta vagnen hem. Ellens påhitt såklart. Hon är inte helt hundra.

Årets besvikelse:
Livet.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag säger bara: Puss!

Jag hoppas att 2014 blir bättre än 2013 för egen del. Men har en känsla av att det kommer att bli flipp eller flopp. 2014 kommer inte att vara något mellanår, den saken är säker.

2013-12-30 @ 20:41:25
Postat av: Anna braun

Same old om man inte gör något åt det själv. Jag har inga förväntningar på 2014, som vanligt, och det är nog som är problemet. Min oförmåga att styra upp mitt liv och det skall jag ta tag i.

2014-01-01 @ 18:10:25
Postat av: Sarah

Årets KOMPIS!! vilken prestation...eller tycker du synd om mig för att jag är borta?? <3

2014-01-02 @ 09:43:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback