Jul

Det har varit jul och för mig har det varit jätteviktig med att köpa dyra, många, igenomtänkta paket och slå in dom så paketet blev till konstverk. I dyra askar, fina glittriga papper, stora rosetter, ja så det blev storslaget och svårslaget....hehe.

Gjort tre pepparkakshus. Ett till mig, ett till pappa och ett till Maja på jobbet. La ner två veckor och miljarder i kristyr i massvis med färger, snöflingor, silverkulor, hjärtan och allt man behöver för göra det finaste pepparkakshusen.

Sen en vacker gran är viktig och maten och att vara ledig dagen innan så man inte kan gå och bli sista minuten sjuk.



Sen klockan sex julaftonsmorgon vaknar jag upp och har ont i hela kroppen. Ont i lederna, fryser och mår illa. Allt är perfekt inför julen och när det väl är jul så är jag sjuk. Toppen.



Nu är julen över, jag frisk och börjar jobba imorgon. That's just perfect.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback