Wallflower

På lördag skall vi fira Linus och det skall bli kul. Jag älskar att ge presenter, slå in den med omsorg och blåsa ballonger och lördagens tillfälle bjuder på det.

Skall klä upp mig, känna mig fin och dricka bubbel. Känna mig fri som en fågel på många olika nivåer och bara leva.

På fredag slutar jag tidigt och tänkte gå hem, sova middag och sen hade jag planer på träffa x men han var upptagen. Hur mycket jag än saknar honom och hans pussar känns det lite....hallå, jag är här för dig nu................men kanske inte imorgon. Man måste smida medan järnet är varmt för annars så dör mitt intresse för personen ganska fort och då, ja då är jag borta.





Kommentarer:
Postat av: Anonym

Apropå Wallflower, har du sett The perks of being a wallflower? Sevärd.

2013-02-27 @ 22:50:14
Postat av: Sarah

Toppen.. du har övergett mig i vår aldrig sakna någons pussar pakt. Jag kommer komma hem i sommar och ha 30 års kris och då vill jag inte att alla mina vänner ska vara stadgade. Jag tänker därför ägna våren åt att sprida rykten om er.

2013-02-28 @ 22:22:03
Postat av: Anna braun

Näj. Det är så slut så vi får komma på ett nytt ord för slut. Eller det är slut innan det ens börja. Mig kan du alltid lita på.

2013-03-01 @ 12:43:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback