Gyllene tider

Vad var det för människor som gick på Gyllene Tider frivilligt? Blir orolig.


Självklart var min syster där som den svennebanan hon är och hennes kompis Lurken såg dom helgen innan OCH i fredags!!!! Men jag förstår väl inte storheten i dålig musik. Jag går inte på konsert, det är inte min grej men jag skulle kunna tänka mig göra det för;

THE TWILIGHT SINGERS
Ani Difranco
BEYONCE (var ej där i Stockholm vilket jag sörjer men jag tycker inte om att åka tåg och stockholmarna från språkresan har för alltid gett mig ett dålig intryck av stockholmare. Hade med sig DIF-flagga på gruppfotot och sådan skit)
Bat for lashes (som spelar på wow i år)
Tori Amos
Och The Boss......skämta!


Kommentarer:
Postat av: sarah

Om Justin Bieber kommer snart igen så MÅSTE du gå med mig!!

2013-07-15 @ 23:18:37
Postat av: Anna braun

Jag löser inte ur dig ur finkan. Fast sådant kanske man bara gör i USA

2013-07-17 @ 15:33:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback