Hej balkongen

Hemma nu, vi är juh här för sol, bad, äta gott och dricka gott. Alla pratar om fulsprit, alltså egenproducerade läkarsprit, man dör av men tro mig det finns inte här. Turkarna är för snåla för ge sprit i huvudtaget. 4 stark drinkar, några öl och någon skit och hon är nykter.

Imorgon kommer the Queen bee Sarah som jag känt längst av alla i vårt gäng som jag hyser sådan respekt för, säger hon hoppa frågar jag hur högt. Hehe. Saknar henne. Förutom vara helt skräckingivande är hon snygg, rolig, skinn på näsan, svar på tal, rolig (okej min misär i mitt liv är komisk men kanske haha-kul), sa jag snygg som i ståtlig, ingiver respekt, ball, tankvärd och det bästa SYSTER MARAL OCH KUSIN NAZLi.


Bilder från ikväll.


Kommentarer:
Postat av: MX

Ville bara säga att det är kul att du uppdaterat din blogg i så många år!

Även om jag mest slänger ur mig skit. Som att jag tror ditt högra boobie är större vänstra. Ha skön semester!

2013-07-30 @ 20:53:46
Postat av: Anna braun

Du har säkert sant men fan vad snygga dom är

2013-07-31 @ 02:57:09
Postat av: MX

Absolut är det så. Ibland tycker man det är tråkigt du föddes med egenskaper såsom karaktär, självkänsla och intellekt if you know what im saying :)

2013-07-31 @ 23:52:46
Postat av: FB

Bild på Sarah, tack. Ghorbonesh beram.

Wazzup with the FGAS-bilderna? Är det för att få den högre tutten att se mindre ut?

2013-08-03 @ 20:18:15
Postat av: Anna braun

Vet ej vad fgas eller.

Inte heller ghorbonesh beram men förstår att det är något positivt. Hon är väldigt bitiful.

2013-08-05 @ 15:31:56
Postat av: FB

FGAS står för "Fat Girl Angel Shot", en selfie tagen av en inte sällan en lite mer korpulent flickan från en vinkel snett uppifrån i syfte få henne benstomme att se mindre kraftig ut.

Har också förstått att "ghorbonesh beram" ska betyda något positivt.

2013-08-29 @ 14:34:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback