Inga konstigheter

Glömde skriva om bilderna men det är inga konstigheter. Ellen, syster, som är den enda jag känner som är tröttare än mig. Sarah tycker i och för sig om sin eftermiddagsvila på tre timmar men det gör hon bara när hon kan, som under semestern, vi däremot sover gärna länge och ofta.

Och en obligatorisk toalettbild. På toaletten på Park i fredagsnatt klockan sex så det var väl tidig lördag höll en tjej med helt sjuka neonfärgade typ fisknätsliknande kläder som inte lämnade mycket åt fantasin ta en massa bilder på sig när hon kastade upp ena benet på handfatet och spreta och hade sig. Så vänder hon sig till mig och säger; något till killarna.

Bah ah, dom vill jag gärna träffa och se vilka mähän det är. Själv har man den goda smaken att ta bild inne på Pusterviks handikappstoalett med papper på golvet och under foten.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback