Jul. 31, 2013

Vad skall man säga förutom att allt är underbart. När jag var här 2004 och alltså var 9 år, höhö, var det hemskt med försäljare som drog i en överallt, nyp i rumpan och massa sexistiska kommentarer.


Nu, allt toppen. Finns en lång bargata med småkids och ställen för oss "mognare". Jag och Natasha går sjukt bra som resesällska även fast hon däckar av trötthet när vi kommer hem och jag mer eller mindr blir förpassad till soffan. Igår åkte jag upp och ner med vårt supersäkra safety box i hissen och hade asball

Safety box i hiss och dagens strandlook;


Kommentarer:
Postat av: oscar

bröstchock i var och varannan bild nuförtiden

2013-07-31 @ 15:21:10
Postat av: Anonym

Trodde nog att det skulle vara tuffare att som blond välutrustad 28-åring röra sig på de turkiska nöjesställena än som nio-åring. But it takes a woman to handle it :)

2013-07-31 @ 23:34:50
Postat av: Anna braun

27!!!!! Hehe

2013-08-05 @ 15:29:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback