Plötsligt händer det

Idag fick jag prata med Alex, den bästa människan på hela jorden efter Kenny Powers och David Brent.

Tvingade honom att säga att han älskar mig och att vi är bästa vänner för livet innan vi la på.





Igår gjorde jag en liten fuling. Var hos Nickie och Staffan och hade med mig en regiftad present. Nästa som bjuder hem mig kommer få en skohorn från Alessi. Svinful men kostade nog några hundralappar och det är vad som är viktigt. Inte tanken eller vad det är utan vad det kosta.

Hade med mig ett The Office-spel till Stickie, inplastad och allt så lite flott var det. Det spelet har jag i min tur fått av min käre far som vet att jag älskar The Office. Han köpte det när han var i New York och berättade hur han släpade med den runt halva världen för min skull men grejen är att jag hatar amerikanska versionen av serien så jag la spelet på en hylla där den fått bo tills igår.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Doze wör dö dejs:

http://youtu.be/hTTzK32HWNM

2013-07-17 @ 00:45:09
Postat av: Anna braun

Omfg. Hahahaha

2013-07-26 @ 15:05:20
Postat av: Anonym

Men det intressanta är att det ändå fungerar även i dag som en beskrivning av ditt bloggande genom att du är dig själv (vadvetjag) i intervjun. Endast genuint seriösa människor är roliga.

2013-07-29 @ 09:29:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback