Här finns inget att klaga på

Men schaaaaaa vänner, fiender och Sarah. Inte använt mig av bloggen på ett tag men har under den senaste tiden;

1. Jobbat och jobbat mycket.

2. Varit semideprimerad i 2 dagar över en kille....hehe, för det är så lång tid det tar för mig att komma saker. Orka med en fotbollsspelare som spelar i ett mindre allsvenskt lag som tar med sig sin kompis som skall vara hans "economista" som han kallade det. Jag kallar dom för Kenny Powers och hans hang around för Stevie.

3. Bara varit okontaktbar. Är sådan ibland. Natasha trodde jag var sur på henne i med att jag inte svarat på hennes samtal i vecka men det är jag icke utan jag var bara är som jag är. Ibland försvinner jag lite ur radarn.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback