Mar. 23, 2014

Måndagar kan jag börja allt från 6 på morgonen till nio beroende vilket pass jag har men på måndagar slutar vi alltid 18 och på tisdag är jag på jobbet igen kl 6. Varenda vecka. Damn you långa måndagar. Tur att jag tycker om mitt jobb.


Hjälpte Tutane som jag jobbar med att flytta i lördags. Det var sjukt mycket saker men det gick, vi klarade det! Vi var effektiva, smarta och starka. Hehe.

Men det gick sjukt fort och som jag kämpa. Tror jag bidrog bra även om jag vag tvungen att sätta mig på trappan och andades ut lite en gång. Det var faktiskt kul, att hjälpa vänner man tycker om och att man ser till att det går fort, strukturerat och är effektiv så tar inte så lång tid. Från 11 till 18. Får man sådan hård träning av det kan jag tänka mig hjälpa till någon annan gång.


En helt annan sak:
När vi var i Uppsala hade vi det toppen. Kul att umgås med Sarah på annan ort, där hon förnuvarande bor. Vill åka upp igen när det är varmt, slutet av maj och vara där från tors-sön. Kan du? Eller har alla tentor då?

En fin bild på oss i Uppsala. Natasha, Sara och jag.


Kommentarer:
Postat av: Sarah

Kom alltid hit!

2014-03-28 @ 22:18:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback