Glömde av

Glömde av att jag hade fått för mig att jag skulle börja blogga igen för ärligt ingen bryr sig förutom möjligen min pappa som tycker om att ha koll på mig.

Göteborgsvarvet idag och ser att kompisar som nu kanske blir fd kompisar springer in på tider som 1:25 och 1:36 och hur är det ens möjligt? Tar mig 35 minuter att gå hem 2,5 km från jobbet. Imorgon är det lilla Göteborgsvarvet och hade kunnat tänka mig att springa 250 som tvååringarna från förskolan skall göra. 

Eurovision idag och jag skall kolla. Vissa tycker det är töntigt, okej de flesta, men jag tycker om det. Kultur är kul i alla former och nästan främst fulkultur. Mer skräp åt folket!

Kommentarer:
Postat av: FB

Jag bryr mig i alla fall. Skickade till och med ett meddelande till dig på Facebook för att fråga vad som händer :)

2015-06-26 @ 01:37:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback